De contract- en administratiekosten worden door de verhuurder in rekening gebracht voor de werkzaamheden die ze moeten verrichten bij het opstellen van het huurcontract. Vroeger kwam dit neem op niet meer dan 60 euro, tegenwoordig kan je echter geen te hoge kosten meer aanvechten bij de huurcommissie. Het kan nog wel bij de Kantonrechter, maar die inschakelen kost meer geld dan de (hoge) contract- en administratiekosten.
U bevindt zich hier: Home1 / Berichten2 / Veelgestelde vragen Woning & Hypotheek3 / Hoeveel bedragen de contract- en administratiekosten?
Onze gegevens
SmartLegal NotarisVandaag Utrecht
RTL Legal B.V.
- Wittevrouwensingel 4
- 3581 GA Utrecht
Notaris Utrecht Huis & Hypotheek
Notaris in jouw regio
Utrecht | Nieuwegein | Leidsche Rijn | Bunnik | Breukelen | Vianen | Houten | Maarssen | De Bilt | Bilthoven | De Meern | Vleuten | Zeist | Odijk | Groenekan
Contact
Telefoon: 030 - 227 17 32
E-mail: info@smartlegal.nl
Relaties
Erven & Schenken
Informatie
- Contact
- Bereikbaarheid en parkeren
- E-mail ons
- Algemene voorwaarden
- Privacyverklaring
- Heeft u een klacht over onze dienstverlening?
- Notaris.nl
- EPN Notaris
- Register Estate Planners
- Notaristarieven
- Cliëntenonderzoek en meldingsplicht WWFT
- Overzicht voorwaarden
- NotarisVandaag
- Helpdesk & Kennisbank
- Tarieven en vrijstellingen – Erfbelasting en schenkbelasting 2023
- Tarieven en vrijstellingen – Erfbelasting en schenkbelasting 2024